No products in the cart.
Menu
No products in the cart.
Menu

Chcę zwrócić produkt w ramach zwrotów 14 dniowych. 

paczka1s

Czy mogę zwrócić towar jeśli się rozmyślę?

  • Tak, oczywiście. Konsumentowi przysługuje zwrot towaru w terminie 14 dni od otrzymania zamówienia.

Jak odstąpić od zakupu i odesłać paczkę ?

  • Daj nam znać drogą email (sklep@markowe-narzedzia.pl) lub telefonicznie, że odstępujesz od zakupu produktu. Możesz to zrobić także zanim paczkę wyślemy.
  • Dobrze zapakuj towar i nadaj według ustaleń otrzymanych od nas drogą email. 
  • Nadaj paczkę na adres (chyba, że otrzymasz od nas inny drogą email):
    Markowe-Narzedzia
    Stara 85, Nadma
    05-270 Marki

Kto pokrywa koszty wysyłki w przypadku odstąpienia od umowy i zwrotu towaru?

  • W przypadku odstąpienia od umowy do 14 dni bez podawania przyczyny i zwrotu towaru jako konsument musisz zapłacić za przesyłkę zwrotną do nas.

W jakim terminie otrzymam zwrot środków w przypadku odstąpienia od umowy i zwrotu towaru?

  • Zwracamy środki w ciągu 14 dni od otrzymania zwracanego towaru.

Kiedy możemy odmówić przyjęcia zwrotu towaru?

  • Kiedy otrzymamy oświadczenie o zwrocie po upływie 14 dni od daty dostarczenia przedmiotu do Kupującego,
  • Kiedy zakup Kupującego był związany z prowadzoną przez niego działalnością gospodarczą,
  • Kiedy cena przedmiotu jest zależna od wahań na rynku finansowym, nad którymi nie sprawujemy kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy
  • Kiedy Kupujący zamówił rzeczy nieprefabrykowane, wyprodukowane / zamawiane według specyfikacji konsumenta lub służące zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,
  • Kiedy przedmiot, który po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, jest nierozłącznie połączony z innymi rzeczami.

Zakupiony towar ma wadę.

wada1s

Jakie formy reklamacji są uznawane w sklepie markowe-narzedzia.pl

  • Większość towarów dostępnych w naszej ofercie posiada gwarancję producenta, która jest realizowana bezpośrednio przez autoryzowane punkty serwisowe (z pominięciem sprzedawcy). Wszystkie produkty podlegają rękojmi.

Co zrobić, jeśli zakupiony towar ma wadę i gdy zostanie ona wykryta podczas użytkowania.

  • Znajdź adres autoryzowanego punktu serwisowego w karcie gwarancyjnej lub na stronie www.
  • Skontaktuj się z serwisem, by uzyskać informacje jak postępować w przypadku naprawy gwarancyjnej.
  • Serwisowanie bezpośrednio w punkcie serwisowym producenta jest najczęściej najszybszą formą realizacji reklamacji i jest to najszybszy sposób, by działający produkt wrócił do Ciebie.

     

    lub

  • Jeżeli zajdzie konieczność naszego uczestnictwa w procesie reklamacyjnym na towar objęty gwarancją producenta, dystrybutora lub importera daj nam znać drogą email (sklep@markowe-narzedzia.pl) lub telefonicznie, że zakupiony od nas produkt ma wadę i coś nie działa, lub w jakikolwiek sposób nie nadaje się do użytkowania.
  • Najdokładniej jak możesz opisz problem
  • Dobrze zapakuj towar i nadaj według ustaleń otrzymanych od nas drogą email.
  • markowe-narzedzia.pl nie rozpatruje gwarancji, a jedynie pośredniczy w przekazaniu produktu do autoryzowanego serwisu.

    Ważne!

  • Sposób serwisowania produktu z tytułu gwarancji oraz adres punktu serwisowego jest najczęściej umieszczony w karcie gwarancyjnej załączonej do produktu lub na stronie WWW producenta.
  • Uprawnienia z tytułu gwarancji nie wyłączają uprawnień konsumenta wynikających z rękojmi realizowanej przez Sprzedawcę.
  • Zgodnie z naszym Regulaminem rękojmia dla przedsiębiorców jest wyłączona
  • Niektóre nasze produkty posiadają gwarancję door-to-door co oznacza, że gwarant na swój koszt za pomocą kuriera odbiera i odsyła reklamowany towar bezpośrednio od i do Klienta.